Etiketter

Med en vecka fullspäckad med program och en helg med många programpunkter, passade vi på att ta det lugnt igår, ladda batterierna, slappa och inte passa några tider. Efter en hektisk höststart har det inte blivit mycket tid över för bakning men igår tog jag mig tid och tillsammans med dottern blev det ett recepttest. Och vilket recepttest sen, barnen tyckte att det var jättegott, för egen del är jag säker på att kakan var det sötsliskigaste jag smakat på länge. Men visst, i små små doser kunde jag uppskatta en bit, men nån normal kakbit ville man verkligen inte ha. Storgillar man chokladbollar ska man verkligen testa receptet, men om inte så är det nog inte värt nåt försök, för i princip var det som att äta smet direkt ur skålen. Nåt som barnen förstås uppskattade!

image

