Etiketter

, ,

Som jag nämnde tidigare så avlöser Buzzador-kampanjerna varandra. Följande på tur är Cheerios-frukostflingor. Frukostringarna har alla förutsättningar för att kunna bli omtyckta; formen, nyckelhålsmärkt och rikligt innehåll av fullkorn. Dessutom är flingorna märkta med hjärtat, dvs ”bättre val”.

Nåt höjdarbetyg får ringarna ändå inte av oss, inte för att de skulle smaka dåligt, men de smakar inte heller extra gott. För de i familjen som vanligtvis äter nån form av müsli, är ringarna lite sötare till skillnad från det kanske hälsosammare alternativet. För dottern som gärna skulle äta sockerstinna flingor varje dag om hon bara skulle få, så gillade inte de här, förmodligen för att de inte är lika söta som sina konkurrenter.

Vill du också bli en Buzzador och få chansen att testa nya produkter? Om svaret är ja, anmäl dig då här. Lagom till fredagsmyset får vi testa nästa produkt. Kika in här igen och få en kort recension.

Annonser